kamil şeker
New member
2024'te sürücülerin Hamburg otoyollarında çok fazla sabrı vardı: Genel Alman Otomobil Kulübü (ADAC) hesaplandığı gibi, trafik sıkışıklığında tamamen aritmetik bir 21.378 kilometre veya 13.337 saat içinde. Bu 2023'ten 1.589 saat daha fazlaydı. Hesaplama için ADAC geçtiğimiz yılın trafik raporlarını değerlendirdi.
ADAC Hansa'dan Christof Tietgen, “Haftanın haftasına baktığınızda da ilginç olacak, çünkü eskiden Pazartesi ve Cuma günleri, ana günün klasik ana günü oldu.” Dedi. Ancak, Corona ve ilişkili ev ofis günleri Salı -Perşembe günleri günlere geçti. “Özellikle Perşembe tozlu.” Günün seyrine bakarsanız, “RushHour” en çok saat 6'da devam eden şeydir. Tietgen: “Bu gerçekten sürdüğünüz en kötü zaman.”
Hamburg'daki en uzun trafik sıkışıklığı 5 Nisan Cuma günü, Henstedt-Ulzburg ile Heimfeld arasındaki A7'de 28 kilometre uzunluğunda oldu. Burada – özellikle akşam – A7'nin tam olarak kapatılması önemli trafik sorunlarına neden oldu. Hamburg'daki en uzun trafik sıkışıklığında ikinci sırada, 29 Ocak'ta 25 km durma izliyor. A 7 tekrar etkilendi. 9 Haziran'da bir trafik sıkışıklığı, Hamburg-ost ve Buchholzer Üçgeni arasındaki A 1'deydi. “O gün özellikle büyük bir tane vardı,” dedi ADAC Başkanı Tietgen. Diyerek şöyle devam etti: “Çünkü A 7'de 55 saat tam bir kapanış vardı ve aynı zamanda Hamburg'da bisiklet yıldız gezisi gibi birkaç olay vardı.”
Ülke çapında, ADAC geçen yıl 516.000 trafik sıkışıklığı ve şaşırtıcı trafiğe sahipti, bildirilen trafik bozuklukları toplam 448.000 saat ve 859.000 km uzunluğa neden oldu. Hamburg, bilgiye göre, otoyol başına 180 mağazaya geliyor ve en fazla saatte şehirlerde ikinci sırada yer aldı. Sadece 202 saatin hesaplandığı Berlin'de, otoyollarda daha fazla trafik sıkışıklığı vardı. ADAC'a göre, ülke çapında ortalama 34 mağaza idi.
ADAC Hansa'dan Christof Tietgen, “Haftanın haftasına baktığınızda da ilginç olacak, çünkü eskiden Pazartesi ve Cuma günleri, ana günün klasik ana günü oldu.” Dedi. Ancak, Corona ve ilişkili ev ofis günleri Salı -Perşembe günleri günlere geçti. “Özellikle Perşembe tozlu.” Günün seyrine bakarsanız, “RushHour” en çok saat 6'da devam eden şeydir. Tietgen: “Bu gerçekten sürdüğünüz en kötü zaman.”
Hamburg'daki en uzun trafik sıkışıklığı 5 Nisan Cuma günü, Henstedt-Ulzburg ile Heimfeld arasındaki A7'de 28 kilometre uzunluğunda oldu. Burada – özellikle akşam – A7'nin tam olarak kapatılması önemli trafik sorunlarına neden oldu. Hamburg'daki en uzun trafik sıkışıklığında ikinci sırada, 29 Ocak'ta 25 km durma izliyor. A 7 tekrar etkilendi. 9 Haziran'da bir trafik sıkışıklığı, Hamburg-ost ve Buchholzer Üçgeni arasındaki A 1'deydi. “O gün özellikle büyük bir tane vardı,” dedi ADAC Başkanı Tietgen. Diyerek şöyle devam etti: “Çünkü A 7'de 55 saat tam bir kapanış vardı ve aynı zamanda Hamburg'da bisiklet yıldız gezisi gibi birkaç olay vardı.”
Ülke çapında, ADAC geçen yıl 516.000 trafik sıkışıklığı ve şaşırtıcı trafiğe sahipti, bildirilen trafik bozuklukları toplam 448.000 saat ve 859.000 km uzunluğa neden oldu. Hamburg, bilgiye göre, otoyol başına 180 mağazaya geliyor ve en fazla saatte şehirlerde ikinci sırada yer aldı. Sadece 202 saatin hesaplandığı Berlin'de, otoyollarda daha fazla trafik sıkışıklığı vardı. ADAC'a göre, ülke çapında ortalama 34 mağaza idi.