kamil şeker
New member
Hamburg ücretler
Hamburg limanı pahalılaşıyor
17:17 itibariyle| Okuma süresi: 2 dakika
Hamburg limanındaki Burchardkai ve Eurogate terminallerinde katlanmış konteyner portal vinçleri
Kaynak: dpa
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Liman idaresi HPA, kullanım ücretlerindeki ortalama yüzde 6,5 oranındaki artışı enflasyonla gerekçelendiriyor. Aynı zamanda liman müşterileri için tarife sistemi basitleştirilmeli ve çevre koruma daha güçlü bir şekilde ödüllendirilmelidir.
DHamburg Liman İdaresi (HPA), 1 Ocak itibarıyla Almanya’nın en büyük limanının kullanım ücretlerini ortalama yüzde 6,5 oranında artırıyor. Liman idaresi Perşembe günü yaptığı açıklamada, bunun nedeninin “devam eden çok yüksek enflasyon ve artan fiyatlar” olduğunu yazdı. HPA Genel Müdürü Friedrich Stuhrmann, “Hedefimiz, Hamburg Limanı’ndaki müşterilerimize yüksek performanslı bir altyapı sunabilmektir” dedi. “Bunu mümkün kılmak için inşaat fiyatlarındaki gelişmeler dikkate alınarak liman kullanım ücretlerinde bir düzenleme yapılması gerekiyor.”
ayrıca oku
HPA, yeni liman kullanım ücretleri ile tarife yapısını da basitleştirdiğini söylüyor. Örneğin, miktar bileşeni ortadan kaldırılıyor: “Bu, her tarafta daha fazla şeffaflığa ve daha az çabaya yol açıyor. Ayrıca, daha önce geçici olan kuantum indirimi uzatılacak, genişletilecek ve hacim olarak artırılacak.” HPA ise nakliye şirketlerinin çevre dostu uygulamalarını daha güçlü bir şekilde ödüllendirmek istiyor: “Yurt içi nakliye alanında, belirli koşullar altında, İlgili gemilerin yalnızca çevre dostu elektrik kullanması durumunda, 2028 yılı sonuna kadar sınırlı bir süre için temel ücretlerden feragat edilecektir.”
Bölgesel karşılaştırmada Hamburg pahalı bir liman olarak görülüyor. Kargo şirketleri bu durumu sıklıkla eleştirmektedir. Hamburg Limanı İşadamları Derneği (UVHH) ayrıca Senato’yu, HPA’nın verimsiz çalıştığı için aşırı maliyetlere yol açtığını söylediği için düzenli olarak eleştiriyor. Hamburg’un Birinci Belediye Başkanı Peter Tschentscher (SPD) ise geçtiğimiz günlerde, kentin limanın ve Elbe altyapısının bakımı için yılda 300 milyon avro yatırım yaptığını ve bu nedenle sınırlarına ulaştığını belirtti. Dünyanın en büyük denizcilik şirketi MSC’nin, şu anda yüzde 69’u Hamburg şehrine ait olan HHLA Grubu’nun ortak sahibi olarak girişi, kentin limandaki mali yükünün yanı sıra umut edilenlerin de hafifletilmesini amaçlıyor. federal hükümetten sağlanan fon artırıldı.
ayrıca oku
Dev nakliye şirketi birleşmek üzere
Hamburg Limanı’ndaki fiyat seviyesinde, kamu kullanım ücretlerinin yanı sıra terminallerdeki yüksek işçilik maliyetleri de dikkate alınıyor. Ancak bu tür değerlendirmeler resmin sadece bir kısmını gösteriyor çünkü son müşteri için nakliyenin toplam fiyatı belirleyicidir: Nakliye, Hamburg’a kadar kargoyu Rotterdam, Wilhelmshaven veya Bremerhaven’den çok daha uzaklara taşıyabilir. Hamburg aynı zamanda Avrupa’daki yük demiryoluna en iyi bağlantıya sahip limandır; bu aynı zamanda HPA ücretleri gibi kamu fonlarından da finanse edilmektedir.
Hamburg limanı pahalılaşıyor
17:17 itibariyle| Okuma süresi: 2 dakika
Hamburg limanındaki Burchardkai ve Eurogate terminallerinde katlanmış konteyner portal vinçleri
Kaynak: dpa
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Liman idaresi HPA, kullanım ücretlerindeki ortalama yüzde 6,5 oranındaki artışı enflasyonla gerekçelendiriyor. Aynı zamanda liman müşterileri için tarife sistemi basitleştirilmeli ve çevre koruma daha güçlü bir şekilde ödüllendirilmelidir.
DHamburg Liman İdaresi (HPA), 1 Ocak itibarıyla Almanya’nın en büyük limanının kullanım ücretlerini ortalama yüzde 6,5 oranında artırıyor. Liman idaresi Perşembe günü yaptığı açıklamada, bunun nedeninin “devam eden çok yüksek enflasyon ve artan fiyatlar” olduğunu yazdı. HPA Genel Müdürü Friedrich Stuhrmann, “Hedefimiz, Hamburg Limanı’ndaki müşterilerimize yüksek performanslı bir altyapı sunabilmektir” dedi. “Bunu mümkün kılmak için inşaat fiyatlarındaki gelişmeler dikkate alınarak liman kullanım ücretlerinde bir düzenleme yapılması gerekiyor.”
ayrıca oku
HPA, yeni liman kullanım ücretleri ile tarife yapısını da basitleştirdiğini söylüyor. Örneğin, miktar bileşeni ortadan kaldırılıyor: “Bu, her tarafta daha fazla şeffaflığa ve daha az çabaya yol açıyor. Ayrıca, daha önce geçici olan kuantum indirimi uzatılacak, genişletilecek ve hacim olarak artırılacak.” HPA ise nakliye şirketlerinin çevre dostu uygulamalarını daha güçlü bir şekilde ödüllendirmek istiyor: “Yurt içi nakliye alanında, belirli koşullar altında, İlgili gemilerin yalnızca çevre dostu elektrik kullanması durumunda, 2028 yılı sonuna kadar sınırlı bir süre için temel ücretlerden feragat edilecektir.”
Bölgesel karşılaştırmada Hamburg pahalı bir liman olarak görülüyor. Kargo şirketleri bu durumu sıklıkla eleştirmektedir. Hamburg Limanı İşadamları Derneği (UVHH) ayrıca Senato’yu, HPA’nın verimsiz çalıştığı için aşırı maliyetlere yol açtığını söylediği için düzenli olarak eleştiriyor. Hamburg’un Birinci Belediye Başkanı Peter Tschentscher (SPD) ise geçtiğimiz günlerde, kentin limanın ve Elbe altyapısının bakımı için yılda 300 milyon avro yatırım yaptığını ve bu nedenle sınırlarına ulaştığını belirtti. Dünyanın en büyük denizcilik şirketi MSC’nin, şu anda yüzde 69’u Hamburg şehrine ait olan HHLA Grubu’nun ortak sahibi olarak girişi, kentin limandaki mali yükünün yanı sıra umut edilenlerin de hafifletilmesini amaçlıyor. federal hükümetten sağlanan fon artırıldı.
ayrıca oku
Dev nakliye şirketi birleşmek üzere
Hamburg Limanı’ndaki fiyat seviyesinde, kamu kullanım ücretlerinin yanı sıra terminallerdeki yüksek işçilik maliyetleri de dikkate alınıyor. Ancak bu tür değerlendirmeler resmin sadece bir kısmını gösteriyor çünkü son müşteri için nakliyenin toplam fiyatı belirleyicidir: Nakliye, Hamburg’a kadar kargoyu Rotterdam, Wilhelmshaven veya Bremerhaven’den çok daha uzaklara taşıyabilir. Hamburg aynı zamanda Avrupa’daki yük demiryoluna en iyi bağlantıya sahip limandır; bu aynı zamanda HPA ücretleri gibi kamu fonlarından da finanse edilmektedir.