kamil şeker
New member
Kültürel senatör gelmedi, John Neumeier önlendi: Başarılı yedek prömiyeri “The Little Deniz Kızı” na rağmen Hamburg Balesi'ndeki yıldönümünün başlangıcı derin bir krizin üzücü belgesine geldi.
Pazar akşamı bale günlerinin 50. yıldönümünün açılışında, sanki koreograf John Neumeier tarafından yeni versiyonunun prömiyerinde “Küçük Deniz Kızı” gibi her şey biraz gerçek dışı görünüyordu. Lera Auerbach'ın başlık rolünde etkileyici Xue Lin ile ezici kompozisyonu akşamı, bir şair olarak tam, şefkatli Lennard Giesenberg ve bir prens olarak gündelik Matias Oberlin, salondaki özgür yerler zaten sinir bozucuydu.
Kimse yıldönümü hakkında birkaç kelime konuşmadı
Hermann Hesse'ye göre “Demian” prömiyerinin iptal edilmesinden kaynaklanıyor olabilirler, bu nedenle kısa vadeli Indenting Demis Volpi'nin eyalet operası erken bir aşamada ayrılmadan önce yıldönümünün başında yayınlamak istediği oyun. Kimse oyundan önce sahneye çıkmadı ve program değişimi veya vesilesiyle birkaç kelime konuşmadı. Kültür Senatörü Carsten Brosda (SPD) gelmedi, John Neumeier önlendi.
Senatör Brosda, krizde dış dünyaya olan barışı çağırıyor, bale günlerinin başlamasından kısa bir süre önce dünyadan gelen talep üzerine şunları söyledi: “Balenin son birkaç hafta içinde sakin sulara geri döndüğünden ve herkesin bale günlerinin ve önümüzdeki sezonun başarılı olmasına çok bağlı kaldığını söyledi.
Üç yıl geri atılan yenileme süreci
Ancak acele gibi görünüyor, baledeki yenileme süreci en az üç yıl geri atıldı. Raporlara göre Brosda, Demis Volpi'nin halefi için yeni bir bulgu komisyonunu doldurmak için sahne arkasında mücadele ediyor. Volpi, Bale'de bir risk değerlendirmesinden sonra ayrıldı ve devlet operası denetim kurulu bale müdüründen ayrıldı ve bu da sadece süresi dolmuş sezona ayarlandı.
Yani Brosda neredeyse imkansız bir görevle karşı karşıya. Son Bulgu Komisyonu, 52 yıllık John Neumeier ve bazı pozisyonlarda nerede olduğu ya da başarılı bir halefi uygulamaya çalışırken bir halef ile ilişkili olan sorunların değerlendirilmesinde başarısız oldu. İkinci bir yükseliş komutu gibi bir komisyondaki yayınları doldurmak zordur.
Kültür otoritesinin bir Witcher'a ihtiyacı olur
Her şeyden önce, bir halef VOPI için çerçeve koşulları, tıpkı unsurları değiştirmenin ve kurtuluş bulmanın mümkün olduğu peri masalında olduğu gibi yeniden tanımlanmalıdır. Küçük denizkızı böyle. Ida Praetorius devam ederken bir prenses olarak parladı. Gerçekten teklif sahibi Louis Musin ile bir deniz cadı olarak (Andersen'den sonra serbestçe Neumeeer), ana karakterlerin beşini tamamladı. Böyle bir zekâ aynı zamanda önde gelen çalışanları, açılış töreninde çoğunlukla yokluk yoluyla parlayan kültürel otoriteye ihtiyaç duyuyor.
Opera Vakfı Kurulu'ndan Thomas Diehn, son 50 yılın bale günlerinde “Geçiş Zamanları, Arama ve Yeniden Yönlendirme” nde şirketin performansını takdir etme görevine düştü. Ona göre, bale şirketi direktörü Nicolas Hartmann ve eski Neumeier ve Volpi Milletvekili Lloyd Riggins, şirketin geçici yönetiminden ilk kez konuştu.
Adı bahsedilmeyecek olan
Hartmann “şirket olarak bizim için çok zorlayıcı bir zaman” dan bahsetti ve Opera Vakfı'nın sponsorlarına sürekli destekleri için teşekkür etti. Riggins, “Küçük Denizkızı” nın 18 günlük dünya rekoru döneminde geliştirildiğine, “tiyatro mucizesinden” bahsettiğini ve dansçılara ve devlet operası çalışanlarına olağanüstü bağlılıkları için teşekkür ettiğini belirtti. Riggins, şirketin böyle bir mucizenin gerekli olduğu gerçeğinden en azından orantılı olarak sorumlu olduğunu söylemedi. Bununla birlikte, Demis Volpi görünüşe göre, adı belirtilmeyecek olan devlet operasında bunun durumunu elde etmiştir. Konuşmacıların hiçbiri onu aramadı.
Ancak Volpi'nin “The Feather ile Şey” işi ile “The Times yarışıyor” bale akşamı da 17 Temmuz'da bale günlerinde gösteriliyor. Aksi takdirde, program esas olarak Thomas Mann'dan sonra “Nijinsky”, “Romeo ve Julia” ve “Venedik'te Ölüm” de dahil olmak üzere Neumeier Balinden oluşur. Konuk performansları Compagnie La Veronal'ın “Sonoma” ve Friedemann Vogel'in Heinrich von Kleist'e solo olan “Faden On Soul”. 20 Temmuz'da sezonun sonunda 50. Nijinsky Gala, Bale “Die Möwe” in yeniden başlamasından önce John Neumeier tarafından 21 Eylül'de serbestçe açılmadan önce tasarlanacak.
Komple programı: https://www.hamburgballlett.de/de/spielplan/ballett_tage.php
Pazar akşamı bale günlerinin 50. yıldönümünün açılışında, sanki koreograf John Neumeier tarafından yeni versiyonunun prömiyerinde “Küçük Deniz Kızı” gibi her şey biraz gerçek dışı görünüyordu. Lera Auerbach'ın başlık rolünde etkileyici Xue Lin ile ezici kompozisyonu akşamı, bir şair olarak tam, şefkatli Lennard Giesenberg ve bir prens olarak gündelik Matias Oberlin, salondaki özgür yerler zaten sinir bozucuydu.
Kimse yıldönümü hakkında birkaç kelime konuşmadı
Hermann Hesse'ye göre “Demian” prömiyerinin iptal edilmesinden kaynaklanıyor olabilirler, bu nedenle kısa vadeli Indenting Demis Volpi'nin eyalet operası erken bir aşamada ayrılmadan önce yıldönümünün başında yayınlamak istediği oyun. Kimse oyundan önce sahneye çıkmadı ve program değişimi veya vesilesiyle birkaç kelime konuşmadı. Kültür Senatörü Carsten Brosda (SPD) gelmedi, John Neumeier önlendi.
Senatör Brosda, krizde dış dünyaya olan barışı çağırıyor, bale günlerinin başlamasından kısa bir süre önce dünyadan gelen talep üzerine şunları söyledi: “Balenin son birkaç hafta içinde sakin sulara geri döndüğünden ve herkesin bale günlerinin ve önümüzdeki sezonun başarılı olmasına çok bağlı kaldığını söyledi.
Üç yıl geri atılan yenileme süreci
Ancak acele gibi görünüyor, baledeki yenileme süreci en az üç yıl geri atıldı. Raporlara göre Brosda, Demis Volpi'nin halefi için yeni bir bulgu komisyonunu doldurmak için sahne arkasında mücadele ediyor. Volpi, Bale'de bir risk değerlendirmesinden sonra ayrıldı ve devlet operası denetim kurulu bale müdüründen ayrıldı ve bu da sadece süresi dolmuş sezona ayarlandı.
Yani Brosda neredeyse imkansız bir görevle karşı karşıya. Son Bulgu Komisyonu, 52 yıllık John Neumeier ve bazı pozisyonlarda nerede olduğu ya da başarılı bir halefi uygulamaya çalışırken bir halef ile ilişkili olan sorunların değerlendirilmesinde başarısız oldu. İkinci bir yükseliş komutu gibi bir komisyondaki yayınları doldurmak zordur.
Kültür otoritesinin bir Witcher'a ihtiyacı olur
Her şeyden önce, bir halef VOPI için çerçeve koşulları, tıpkı unsurları değiştirmenin ve kurtuluş bulmanın mümkün olduğu peri masalında olduğu gibi yeniden tanımlanmalıdır. Küçük denizkızı böyle. Ida Praetorius devam ederken bir prenses olarak parladı. Gerçekten teklif sahibi Louis Musin ile bir deniz cadı olarak (Andersen'den sonra serbestçe Neumeeer), ana karakterlerin beşini tamamladı. Böyle bir zekâ aynı zamanda önde gelen çalışanları, açılış töreninde çoğunlukla yokluk yoluyla parlayan kültürel otoriteye ihtiyaç duyuyor.
Opera Vakfı Kurulu'ndan Thomas Diehn, son 50 yılın bale günlerinde “Geçiş Zamanları, Arama ve Yeniden Yönlendirme” nde şirketin performansını takdir etme görevine düştü. Ona göre, bale şirketi direktörü Nicolas Hartmann ve eski Neumeier ve Volpi Milletvekili Lloyd Riggins, şirketin geçici yönetiminden ilk kez konuştu.
Adı bahsedilmeyecek olan
Hartmann “şirket olarak bizim için çok zorlayıcı bir zaman” dan bahsetti ve Opera Vakfı'nın sponsorlarına sürekli destekleri için teşekkür etti. Riggins, “Küçük Denizkızı” nın 18 günlük dünya rekoru döneminde geliştirildiğine, “tiyatro mucizesinden” bahsettiğini ve dansçılara ve devlet operası çalışanlarına olağanüstü bağlılıkları için teşekkür ettiğini belirtti. Riggins, şirketin böyle bir mucizenin gerekli olduğu gerçeğinden en azından orantılı olarak sorumlu olduğunu söylemedi. Bununla birlikte, Demis Volpi görünüşe göre, adı belirtilmeyecek olan devlet operasında bunun durumunu elde etmiştir. Konuşmacıların hiçbiri onu aramadı.
Ancak Volpi'nin “The Feather ile Şey” işi ile “The Times yarışıyor” bale akşamı da 17 Temmuz'da bale günlerinde gösteriliyor. Aksi takdirde, program esas olarak Thomas Mann'dan sonra “Nijinsky”, “Romeo ve Julia” ve “Venedik'te Ölüm” de dahil olmak üzere Neumeier Balinden oluşur. Konuk performansları Compagnie La Veronal'ın “Sonoma” ve Friedemann Vogel'in Heinrich von Kleist'e solo olan “Faden On Soul”. 20 Temmuz'da sezonun sonunda 50. Nijinsky Gala, Bale “Die Möwe” in yeniden başlamasından önce John Neumeier tarafından 21 Eylül'de serbestçe açılmadan önce tasarlanacak.
Komple programı: https://www.hamburgballlett.de/de/spielplan/ballett_tage.php