kamil şeker
New member
Senato, New York gibi transatlantik destinasyonların olmamasına rağmen, Hamburg Havalimanı'nı başarıya giden yolda görüyor. Corona çöküşünden sonra, yaz uçuş programına sahip havaalanı, Corona öncesi 2019 yılına kıyasla yüzde 85'lik bir iyileşme bekliyor ve bu nedenle Düsseldorf'un Alman havaalanlarında üçüncü sırada, “CDU vatandaşlık grubundan yazılı küçük bir talebe Senato tepkisi.
Avrupa ve uluslararası parlamento grubu Michael Becken sözcüsü, hırs eksikliği ile suçlanıyor ve havaalanının havaalanının “il havaalanına” gitmesine izin vermediği konusunda uyarıyor.
Doha'ya uçuşlar artı teklif
Senato, “Berlin (Corona öncesi seviyesinin yüzde 74'ü), Stuttgart (yüzde 76) ve Köln (yüzde 80) gibi havaalanları gelişimlerinde açıkça Hamburg'un arkasında.” Uçlanan hedefler söz konusu olduğunda, Hamburg Havaalanı Helmut Schmidt şimdi yaklaşık 120 destinasyonla 2019'a geri döndü. “Doğrudan uzun mesafeli bağlantılarla Hamburg Havaalanı, yolcu hacmi açısından Corona Pandemi'den önce seviyenin yüzde 125'ine ulaştı.”
Uzun mesafe uçuşları genellikle 3500 kilometre mesafeden konuşulur – bu da yaklaşık olarak Mısır sahil beldesi Hurghada'ya veya doğrudan Hamburg'dan uçan Kanarya Adaları'na karşılık gelen mesafelere karşılık gelir.
Hamburg'dan en uzun doğrudan uçuşlar Dubai ve Doha'ya Birleşik Arap Emirlikleri'ne ve böylece Uluslararası Emirates ve Katar Airways turnikesine yol açıyor. Katar, Senato'nun yazdığı gibi, “2025'te uluslararası bağlantıyı iyileştirmesi bekleniyor.
Hamburg'un yeni baskısı – New York şu anda zor
Diğerleri- özellikle Kuzey ve Güney Amerika veya Asya'daki önemli yerler- Hamburg uçuş programında da eksik. Burada, Doha'ya ek olarak yollar çoğunlukla Frankfurt, Münih veya diğer büyük Avrupa havaalanları aracılığıyla liderlik ediyor – ve Senato'ya göre hiçbir şey bu kadar çabuk değişmeyecek.
2018'de New York ile kesintisiz bağlantının yeni bir baskısı hakkında her zaman spekülasyon vardır. Ancak: “Kuzey Amerika pazarlarındaki satın alma ile ilgili olarak, mevcut siyasi ortam ve güçlü tartışılan talep (çoğunlukla Kuzey Alman pazarından) zorlayıcıdır, çünkü karşılık gelen bağlantılar sadece Kuzey Amerika'dan havayolları tarafından sunulur.”
Hamburg Havaalanı “Tek Ana Bağlılık” ın önünde
Hamburg, Airbus A321 XLR'nin kullanımı için gelecekteki pazar fırsatlarını daha iyi kullanabilmek için federal düzeyde trafik haklarının daha fazla serbestleştirilmesine kararlıdır. Finkenwerder'da inşa edilen uzun sürat pilotu ile Havayolları'ndan Atlantik aracılığıyla bir bağlantı daha ekonomik olarak işletilebilir.
Ulusal ve uluslararası merkezlere, dünyanın dört bir yanından gelen bağlantı, “benzeri Hamburg-Cannot'un” merkez yok “ulusal ve uluslararası merkezlerle bağlantıdır.” Stuttgart veya Köln/Bonn. “
CDU Senato planlarını hırssız olarak görüyor
CDU adamı Becken için açıktır: “Önemli Hamburg Havaalanı kırmızı-yeşil için önemli değil.” Koalisyon anlaşması havaalanı için stratejik bir yönelim içermiyor. Alman Basın Ajansı'na verdiği demeçte, “Kapasite uzun vadede artırılmamalı – dünyanın üçüncü büyük ekonomisinde ikinci büyük şehir için bir yoksulluk sertifikası” dedi.
Becken, iç trafiğe odaklanmak yerine, trafik senatörü Anjes Tjarks'ın (yeşillikler) “nihayet havaalanına siyaset yapması” gerektiğini söyledi. Diyerek şöyle devam etti: “Hamburg'daki havaalanının potansiyelini tam olarak kullanması ve Hamburg ekonomisini güçlendirmek için acilen güçlendirilmesi gerekiyor.”
Avrupa ve uluslararası parlamento grubu Michael Becken sözcüsü, hırs eksikliği ile suçlanıyor ve havaalanının havaalanının “il havaalanına” gitmesine izin vermediği konusunda uyarıyor.
Doha'ya uçuşlar artı teklif
Senato, “Berlin (Corona öncesi seviyesinin yüzde 74'ü), Stuttgart (yüzde 76) ve Köln (yüzde 80) gibi havaalanları gelişimlerinde açıkça Hamburg'un arkasında.” Uçlanan hedefler söz konusu olduğunda, Hamburg Havaalanı Helmut Schmidt şimdi yaklaşık 120 destinasyonla 2019'a geri döndü. “Doğrudan uzun mesafeli bağlantılarla Hamburg Havaalanı, yolcu hacmi açısından Corona Pandemi'den önce seviyenin yüzde 125'ine ulaştı.”
Uzun mesafe uçuşları genellikle 3500 kilometre mesafeden konuşulur – bu da yaklaşık olarak Mısır sahil beldesi Hurghada'ya veya doğrudan Hamburg'dan uçan Kanarya Adaları'na karşılık gelen mesafelere karşılık gelir.
Hamburg'dan en uzun doğrudan uçuşlar Dubai ve Doha'ya Birleşik Arap Emirlikleri'ne ve böylece Uluslararası Emirates ve Katar Airways turnikesine yol açıyor. Katar, Senato'nun yazdığı gibi, “2025'te uluslararası bağlantıyı iyileştirmesi bekleniyor.
Hamburg'un yeni baskısı – New York şu anda zor
Diğerleri- özellikle Kuzey ve Güney Amerika veya Asya'daki önemli yerler- Hamburg uçuş programında da eksik. Burada, Doha'ya ek olarak yollar çoğunlukla Frankfurt, Münih veya diğer büyük Avrupa havaalanları aracılığıyla liderlik ediyor – ve Senato'ya göre hiçbir şey bu kadar çabuk değişmeyecek.
2018'de New York ile kesintisiz bağlantının yeni bir baskısı hakkında her zaman spekülasyon vardır. Ancak: “Kuzey Amerika pazarlarındaki satın alma ile ilgili olarak, mevcut siyasi ortam ve güçlü tartışılan talep (çoğunlukla Kuzey Alman pazarından) zorlayıcıdır, çünkü karşılık gelen bağlantılar sadece Kuzey Amerika'dan havayolları tarafından sunulur.”
Hamburg Havaalanı “Tek Ana Bağlılık” ın önünde
Hamburg, Airbus A321 XLR'nin kullanımı için gelecekteki pazar fırsatlarını daha iyi kullanabilmek için federal düzeyde trafik haklarının daha fazla serbestleştirilmesine kararlıdır. Finkenwerder'da inşa edilen uzun sürat pilotu ile Havayolları'ndan Atlantik aracılığıyla bir bağlantı daha ekonomik olarak işletilebilir.
Ulusal ve uluslararası merkezlere, dünyanın dört bir yanından gelen bağlantı, “benzeri Hamburg-Cannot'un” merkez yok “ulusal ve uluslararası merkezlerle bağlantıdır.” Stuttgart veya Köln/Bonn. “
CDU Senato planlarını hırssız olarak görüyor
CDU adamı Becken için açıktır: “Önemli Hamburg Havaalanı kırmızı-yeşil için önemli değil.” Koalisyon anlaşması havaalanı için stratejik bir yönelim içermiyor. Alman Basın Ajansı'na verdiği demeçte, “Kapasite uzun vadede artırılmamalı – dünyanın üçüncü büyük ekonomisinde ikinci büyük şehir için bir yoksulluk sertifikası” dedi.
Becken, iç trafiğe odaklanmak yerine, trafik senatörü Anjes Tjarks'ın (yeşillikler) “nihayet havaalanına siyaset yapması” gerektiğini söyledi. Diyerek şöyle devam etti: “Hamburg'daki havaalanının potansiyelini tam olarak kullanması ve Hamburg ekonomisini güçlendirmek için acilen güçlendirilmesi gerekiyor.”