kamil şeker
New member
Hamburg'un muhalefet lideri Dennis Thering (CDU) geçen hafta Belediye Başkanı Peter Tschentscher (SPD) hükümet beyanına cevap verdiğinde, iki sokak adı da düştü: Hansaus şehrinin batısındaki Hoheluft-West'teki Wrangelstrasse ve Elbgaustraße, spd seçim kampanyasındaki park etme durağı gerçekleşmeyeceği örnekleri olarak listelendi. Aslında, özellikle Wrancelstrasse bir medya konusu haline geldi. Ve Pazartesi günü kurulmuş olan şantiyeyi ziyaret ettiyseniz, nadiren yaşadınız.
Bu yüzden önce Wrancelstrasse'ye, daha kesin olarak Bismarcksstrasse ve Eppendorfer Weg arasındaki bölüme, sadece birkaç yüz metre uzunluğunda. Çok sayıda sırt seçiminin sonuçlarını takip ederseniz, birçok güzel eski bina evi tarafından kaplanmış SO -CONTALVIERVIERTEL – her şeyden önce seçilir. Yeşil trafik senatörü Anjes Tjarks tarafından trafik geri dönüşünün beş yıl boyunca genel desteği mevcut olabilir, ancak herhangi bir endişe varsa, bir yeniden düşünülür: bu zaten zorlu avcıdaki park alanlarının iyi bir kısmı ve sakinlerin otoparkı – veya daha iyisi: daha iyi: – ödenmelidir. Bunun yerine, kargo bisikletleri için depolama çubukları, daha az kullanılan ve çok geniş bir yol sokak ve sadece birkaç yıl önce yaratılan biraz daha geniş patikalar için yardımlar için yardımlar olmalıdır. Öte yandan, bir konut dilekçesi 500 imza işaretine geldi, bu yüzden en azından imzalayanlar sokaklarının geleceğini hayal etmedi.
Hamburg Belediye Başkanı Peter Tschentscher'ın artık seçim kampanyasına itiraz ettiği “Master Plan” da artık bu tür davalarda izin vermek istemediği karışımda, park alanlarının bozulmasının çok sık görülen alanlarda tasarlandığı açıklandı. Daha sonra, bir moratoryum koalisyon müzakerelerinde bir moratoryum haline geldi, ancak daha sonra Eimsbüttel Bölgesi, uzun zamandan beri gerçekler yaratmak ve yarı son olukta bölge meclisinin daha genel ve beş yıllık bir kararı uygulamak için kazanmıştı. Bölge Ofisine göre, inşaat şirketi ile yapılan sözleşme, 14 Şubat 2025'te, yalnızca yıllardır geçici olarak konuşlandırılan bölüm başkanı ve Bölge Yönetimi tarafından imzalandı. Seçimden iki hafta önce, hükümet partisi SPD'nin U -Turn'u uzun zamandır seçim kampanyasının ana konularından biri oldu.
Bu olağandışı değil mi? Bölge sözcüsü Kay Becker görünüşe göre şunları görmüyor: “Sokak dönüşümü/park yerleri konusunda siyasi bir tartışma olduğunu fark ettik, ancak sadece Koalisyon Anlaşmasında yazılı olarak sabitlendi ve sözleşme siyasi bir niyet beyanıdır.” Anlama geliyor: henüz resmi bir talimat yoktu. Becker bunu şu şekilde ifade eder: “Genellikle hedefler idarelerin onunla çalışabileceği şekilde işlevselleştirilir – ve bu bizim için çok önemlidir.” Bölge özel planlarını yaptığında Senato yetkilileri bu durumda temasa geçilmedi. “Zaten görevlendirilen önlemimizin artık etkilenmeyeceği” varsayıldı. Yeni karışım ve tanınmış kampanya beyanlarındaki orijinal karardan sonra uzun yıllar boyunca buna kesin bir cevap yoktur.
Bölgedeki SPD de konumla oldu – şantiye kuruldu, park yasakları gösterildi – mutlu değil. Bununla birlikte, bu, Belediye Başkanı Tschentscher'ın çevresi için daha da geçerlidir, çünkü merkezi bir seçim vaadi hemen ayarlanmakla tehdit eder. Bölgeye itiraz son saniyede gerçekleşti. O zaman, bölge sözcüsü Becker'e göre, işler “Wrangelstraße tedbirinin park yeri moratoryumu anlamında ve inşaat şirketine danışarak askıya alındığı. Senato planlamayı bölge ile birlikte kontrol edecek. Tedbirin bu sınavların sonucuna bağlı olup olmadığı.” O zamana kadar, sokak bir şekilde şantiyedir ve bir şekilde değil, arabalar her iki taraftan sokağa doğru sürüyor ve aslında engellenen park yerleri uzun zamandır kullanıldı. Bir denetim sırasında Cuma günü duruma bakan bir polis, kuru bir şekilde fark etti: “Burada gerçekte neyin uygulandığını bilmiyoruz.”
Pazartesi sabahı, konuya yeni bir hareket geldi – inşaat şirketleri kamyonlarıyla geldi ve zaten yüksüz malzeme aldı. “Bunu yapma emri aldık, ilk başta burada hiçbir şey olmuyor,” dedi işçilerden biri.
Elbgaustraße iki yıldır bir şantiye haline gelir
Diğer dava: Şehrin kuzeybatısındaki önemli bir trafik ekseni olan çok daha meşgul Elbgaustraße'de iki yıllık yenileme çalışması Perşembe günü başlıyor. Lurup'a doğru araba trafiği, Trafik Otoritesinin bildirdiği gibi, Elbgaustraße S-Bahn istasyonunun yakınındaki şantiye alanı boyunca tek yönlü bir sokak olarak yönetiliyor. Eidelstedt yönünde, sürücüler Barclays Arena ve VolksparkStadion'daki Farnhornweg ve Schnackenburgallee'yi yöneten bir sapık izlemelidir. 2026'da birkaç tam kapanış da olabilir. Çalışma Mayıs 2027'nin sonunda tamamlanmalıdır.
28 ağaç düştü
1.8 kilometrelik bölümü günde 36.000 araca kadar trafik yüküne sahiptir. Bunlar arasında Elbgaustraße S-Bahn istasyonunda bulunan birçok otobüs var. Eidelstedter Platz/Schnelsen'e yönelik çizgiler inşaat döneminde yönlendirilir.
Sadece iki şeritli yolun, otobüs duraklarını genişletmek için genişletilen daha iyi bisiklet ve kaldırımlar elde ettiği söyleniyor. Bunun için 28 ağaç kesilmelidir. Bisiklet rotası 18, gelecekte Elbgaustraße üzerinden geçecek. Bununla birlikte, 200 metre uzunluğundaki alt geçit altında, bisikletçiler ve yayalar için sadece ortak yollar olacaktır.
Bu yüzden önce Wrancelstrasse'ye, daha kesin olarak Bismarcksstrasse ve Eppendorfer Weg arasındaki bölüme, sadece birkaç yüz metre uzunluğunda. Çok sayıda sırt seçiminin sonuçlarını takip ederseniz, birçok güzel eski bina evi tarafından kaplanmış SO -CONTALVIERVIERTEL – her şeyden önce seçilir. Yeşil trafik senatörü Anjes Tjarks tarafından trafik geri dönüşünün beş yıl boyunca genel desteği mevcut olabilir, ancak herhangi bir endişe varsa, bir yeniden düşünülür: bu zaten zorlu avcıdaki park alanlarının iyi bir kısmı ve sakinlerin otoparkı – veya daha iyisi: daha iyi: – ödenmelidir. Bunun yerine, kargo bisikletleri için depolama çubukları, daha az kullanılan ve çok geniş bir yol sokak ve sadece birkaç yıl önce yaratılan biraz daha geniş patikalar için yardımlar için yardımlar olmalıdır. Öte yandan, bir konut dilekçesi 500 imza işaretine geldi, bu yüzden en azından imzalayanlar sokaklarının geleceğini hayal etmedi.
Hamburg Belediye Başkanı Peter Tschentscher'ın artık seçim kampanyasına itiraz ettiği “Master Plan” da artık bu tür davalarda izin vermek istemediği karışımda, park alanlarının bozulmasının çok sık görülen alanlarda tasarlandığı açıklandı. Daha sonra, bir moratoryum koalisyon müzakerelerinde bir moratoryum haline geldi, ancak daha sonra Eimsbüttel Bölgesi, uzun zamandan beri gerçekler yaratmak ve yarı son olukta bölge meclisinin daha genel ve beş yıllık bir kararı uygulamak için kazanmıştı. Bölge Ofisine göre, inşaat şirketi ile yapılan sözleşme, 14 Şubat 2025'te, yalnızca yıllardır geçici olarak konuşlandırılan bölüm başkanı ve Bölge Yönetimi tarafından imzalandı. Seçimden iki hafta önce, hükümet partisi SPD'nin U -Turn'u uzun zamandır seçim kampanyasının ana konularından biri oldu.
Bu olağandışı değil mi? Bölge sözcüsü Kay Becker görünüşe göre şunları görmüyor: “Sokak dönüşümü/park yerleri konusunda siyasi bir tartışma olduğunu fark ettik, ancak sadece Koalisyon Anlaşmasında yazılı olarak sabitlendi ve sözleşme siyasi bir niyet beyanıdır.” Anlama geliyor: henüz resmi bir talimat yoktu. Becker bunu şu şekilde ifade eder: “Genellikle hedefler idarelerin onunla çalışabileceği şekilde işlevselleştirilir – ve bu bizim için çok önemlidir.” Bölge özel planlarını yaptığında Senato yetkilileri bu durumda temasa geçilmedi. “Zaten görevlendirilen önlemimizin artık etkilenmeyeceği” varsayıldı. Yeni karışım ve tanınmış kampanya beyanlarındaki orijinal karardan sonra uzun yıllar boyunca buna kesin bir cevap yoktur.
Bölgedeki SPD de konumla oldu – şantiye kuruldu, park yasakları gösterildi – mutlu değil. Bununla birlikte, bu, Belediye Başkanı Tschentscher'ın çevresi için daha da geçerlidir, çünkü merkezi bir seçim vaadi hemen ayarlanmakla tehdit eder. Bölgeye itiraz son saniyede gerçekleşti. O zaman, bölge sözcüsü Becker'e göre, işler “Wrangelstraße tedbirinin park yeri moratoryumu anlamında ve inşaat şirketine danışarak askıya alındığı. Senato planlamayı bölge ile birlikte kontrol edecek. Tedbirin bu sınavların sonucuna bağlı olup olmadığı.” O zamana kadar, sokak bir şekilde şantiyedir ve bir şekilde değil, arabalar her iki taraftan sokağa doğru sürüyor ve aslında engellenen park yerleri uzun zamandır kullanıldı. Bir denetim sırasında Cuma günü duruma bakan bir polis, kuru bir şekilde fark etti: “Burada gerçekte neyin uygulandığını bilmiyoruz.”
Pazartesi sabahı, konuya yeni bir hareket geldi – inşaat şirketleri kamyonlarıyla geldi ve zaten yüksüz malzeme aldı. “Bunu yapma emri aldık, ilk başta burada hiçbir şey olmuyor,” dedi işçilerden biri.
Elbgaustraße iki yıldır bir şantiye haline gelir
Diğer dava: Şehrin kuzeybatısındaki önemli bir trafik ekseni olan çok daha meşgul Elbgaustraße'de iki yıllık yenileme çalışması Perşembe günü başlıyor. Lurup'a doğru araba trafiği, Trafik Otoritesinin bildirdiği gibi, Elbgaustraße S-Bahn istasyonunun yakınındaki şantiye alanı boyunca tek yönlü bir sokak olarak yönetiliyor. Eidelstedt yönünde, sürücüler Barclays Arena ve VolksparkStadion'daki Farnhornweg ve Schnackenburgallee'yi yöneten bir sapık izlemelidir. 2026'da birkaç tam kapanış da olabilir. Çalışma Mayıs 2027'nin sonunda tamamlanmalıdır.
28 ağaç düştü
1.8 kilometrelik bölümü günde 36.000 araca kadar trafik yüküne sahiptir. Bunlar arasında Elbgaustraße S-Bahn istasyonunda bulunan birçok otobüs var. Eidelstedter Platz/Schnelsen'e yönelik çizgiler inşaat döneminde yönlendirilir.
Sadece iki şeritli yolun, otobüs duraklarını genişletmek için genişletilen daha iyi bisiklet ve kaldırımlar elde ettiği söyleniyor. Bunun için 28 ağaç kesilmelidir. Bisiklet rotası 18, gelecekte Elbgaustraße üzerinden geçecek. Bununla birlikte, 200 metre uzunluğundaki alt geçit altında, bisikletçiler ve yayalar için sadece ortak yollar olacaktır.