kamil şeker
New member
Yeni Metro Hattı 5 de Batı'nın başlarında çalışmaya başlamalıdır. Yüksek demiryolu, yolcuların 2030'larda U5'i orada kullanabileceğini söyledi. Şimdiye kadar, geziler sadece toplam rota tamamlanmadan önce doğuda planlandı.
Hamburg'daki yeni Subway Line 5 2040 yılına kadar şirkete gitmeli. İlk düzenli geziler zaten 2033'te Doğu Şubelerinde planlanıyor. Batı kolunun bölümlerinde bile, metrolar 2030'larda yolcuları taşıyabilmelidir. Hochbahn Pazartesi günü açıklandı. Kentsel ulaşım şirketi U5'i fark eder ve daha sonra tam otomatik metroyu çalıştırır. Katılımcılar, U5'in Batı'da araba kullanması gereken belirli bir yılı duyurmadılar. Bunun için başka planlar gereklidir.
Trafik Senatörü Anjes Tjarks (Yeşiller), yolcular için mümkün olduğunca erken yolcular için bir fayda olduğunu söyledi. Bu nedenle, yükseltilmiş demiryolu, genel rota tamamlanmadan önce U5 bölümlerinin batıda nerede ve nasıl çalışabileceğini kontrol edebilir. Tjarks, “U5, Alster'ın her iki tarafında paralel olarak ilerler ve mevcut U1, U2 ve U3 hatları için çok yönlü anahtarlama seçenekleri vardır.” Dedi.
2040'tan itibaren U5, Bramfeld'den Arenas'a ve Batı'daki Volkspark'a kadar tüm rotaya tam otomatik olarak şehirden geçecek. İlk bölümün inşaatı Eylül 2022'de başladı. Rota üç bölümden oluşuyor: Bramfeld'in City Nord'a ilk kısmı yapım aşamasındadır. Bu ve Borgweg durağı 2033'te faaliyete geçecek. City Nord'dan WinterHude'daki Jarrestraße'ye giden yol bir planlama onay sürecinde yer almaktadır. Tren istasyonları Jarrestraße ve Volkspark'taki Arenalar arasındaki kurs hala planlanmaktadır.
Hamburg onlarca yıldır Doğu ve Batı'da bir metro bağlantısı planlıyor. Bazı durumlarda, 1950'lerden beri bazı bölgelerin metro ağına nasıl bağlanacağı düşünceleri bulunmaktadır. Üniversite Hastanesi Eppendorf'un (UKE) bir otoyol bağlantısı almasının ne kadar sürdüğü sorusu büyük bir kapsamdadır.
Şehir merkezinde U5'in inşası ve şehre yakın alanlar özellikle kritiktir. Mevcut metro hatları zaten oradan geçiyor. Bu nedenle U5'in tünelleri kısmen iç Alster'ın altında olmalıdır. Oradaki inşaat karmaşık ve zor. Ancak Stephansplatz'da bile Alster'ın batısında bile, bir metro için gerekli olan büyük inşaat çukurları sorunlara neden olacak. Bu inşaat alanları bu nedenle son için kaydedilecektir.
Son arenalar, Pazartesi günü netleştiği için sadece bir seferde geç ele alındı. Hochbahn U5 Projekt GmbH teknik genel müdürü Klaus Uphoff, “Mevcut planlama durumuna göre, 2020'lerin sonunda Hagenbeck Tierpark bölgesinde başlayacağız ve kendimizi oradan şehir merkezine doğru hazırlayacağız.” Dedi. Amaç, U5'i Hagenbeck'in hayvanat bahçesinden erken kullanmaktır, burada U2'ye geçişin Hoheluft Köprüsü'ndeki U3 ile bir bağlantı oluşturmak mümkündür. Uphoff: “Tasarım planlamasında, ekip şimdi belirli bölümleri ve programları genel olarak tamamlanana kadar ayarlamak için çok çeşitli yapısal, trafik, operasyonel ve ekonomik faktörleri inceliyor.”
Tjarks ve Uphoff Pazartesi günü sunulan çözümün avantajlarına odaklanmaya çalışırken, eleştirmenler için rota binasına yaklaşım şüpheleri besliyor. Vatandaşlardaki sol kanatlı parlamento grubunun trafik politikası sözcüsü Heike Sudmann, U5'in bu planlama ile her zaman parça parça kalabileceğinden korkuyor. Sudmann, “Görünüşe göre Senato, iç altesterlerin zor geçişi, şantiye tesisi için dış mekan alster bir kısmının ve Grindelallee'de geniş ve bir kilometre uzun bir açık kazı çukurunun kullanılması söz konusu olduğunda, Senato soğuk ayaklar alıyor” dedi. Pazartesi gününde. Sunulan planlar “sürekli bir U5 hattına veda etmek gibi” çalıştı. Ancak, sorunlar nedeniyle yalnızca kısmi yollar oluşturulursa, proje saçma kalacaktır.
juve
Hamburg'daki yeni Subway Line 5 2040 yılına kadar şirkete gitmeli. İlk düzenli geziler zaten 2033'te Doğu Şubelerinde planlanıyor. Batı kolunun bölümlerinde bile, metrolar 2030'larda yolcuları taşıyabilmelidir. Hochbahn Pazartesi günü açıklandı. Kentsel ulaşım şirketi U5'i fark eder ve daha sonra tam otomatik metroyu çalıştırır. Katılımcılar, U5'in Batı'da araba kullanması gereken belirli bir yılı duyurmadılar. Bunun için başka planlar gereklidir.
Trafik Senatörü Anjes Tjarks (Yeşiller), yolcular için mümkün olduğunca erken yolcular için bir fayda olduğunu söyledi. Bu nedenle, yükseltilmiş demiryolu, genel rota tamamlanmadan önce U5 bölümlerinin batıda nerede ve nasıl çalışabileceğini kontrol edebilir. Tjarks, “U5, Alster'ın her iki tarafında paralel olarak ilerler ve mevcut U1, U2 ve U3 hatları için çok yönlü anahtarlama seçenekleri vardır.” Dedi.
2040'tan itibaren U5, Bramfeld'den Arenas'a ve Batı'daki Volkspark'a kadar tüm rotaya tam otomatik olarak şehirden geçecek. İlk bölümün inşaatı Eylül 2022'de başladı. Rota üç bölümden oluşuyor: Bramfeld'in City Nord'a ilk kısmı yapım aşamasındadır. Bu ve Borgweg durağı 2033'te faaliyete geçecek. City Nord'dan WinterHude'daki Jarrestraße'ye giden yol bir planlama onay sürecinde yer almaktadır. Tren istasyonları Jarrestraße ve Volkspark'taki Arenalar arasındaki kurs hala planlanmaktadır.
Hamburg onlarca yıldır Doğu ve Batı'da bir metro bağlantısı planlıyor. Bazı durumlarda, 1950'lerden beri bazı bölgelerin metro ağına nasıl bağlanacağı düşünceleri bulunmaktadır. Üniversite Hastanesi Eppendorf'un (UKE) bir otoyol bağlantısı almasının ne kadar sürdüğü sorusu büyük bir kapsamdadır.
Şehir merkezinde U5'in inşası ve şehre yakın alanlar özellikle kritiktir. Mevcut metro hatları zaten oradan geçiyor. Bu nedenle U5'in tünelleri kısmen iç Alster'ın altında olmalıdır. Oradaki inşaat karmaşık ve zor. Ancak Stephansplatz'da bile Alster'ın batısında bile, bir metro için gerekli olan büyük inşaat çukurları sorunlara neden olacak. Bu inşaat alanları bu nedenle son için kaydedilecektir.
Son arenalar, Pazartesi günü netleştiği için sadece bir seferde geç ele alındı. Hochbahn U5 Projekt GmbH teknik genel müdürü Klaus Uphoff, “Mevcut planlama durumuna göre, 2020'lerin sonunda Hagenbeck Tierpark bölgesinde başlayacağız ve kendimizi oradan şehir merkezine doğru hazırlayacağız.” Dedi. Amaç, U5'i Hagenbeck'in hayvanat bahçesinden erken kullanmaktır, burada U2'ye geçişin Hoheluft Köprüsü'ndeki U3 ile bir bağlantı oluşturmak mümkündür. Uphoff: “Tasarım planlamasında, ekip şimdi belirli bölümleri ve programları genel olarak tamamlanana kadar ayarlamak için çok çeşitli yapısal, trafik, operasyonel ve ekonomik faktörleri inceliyor.”
Tjarks ve Uphoff Pazartesi günü sunulan çözümün avantajlarına odaklanmaya çalışırken, eleştirmenler için rota binasına yaklaşım şüpheleri besliyor. Vatandaşlardaki sol kanatlı parlamento grubunun trafik politikası sözcüsü Heike Sudmann, U5'in bu planlama ile her zaman parça parça kalabileceğinden korkuyor. Sudmann, “Görünüşe göre Senato, iç altesterlerin zor geçişi, şantiye tesisi için dış mekan alster bir kısmının ve Grindelallee'de geniş ve bir kilometre uzun bir açık kazı çukurunun kullanılması söz konusu olduğunda, Senato soğuk ayaklar alıyor” dedi. Pazartesi gününde. Sunulan planlar “sürekli bir U5 hattına veda etmek gibi” çalıştı. Ancak, sorunlar nedeniyle yalnızca kısmi yollar oluşturulursa, proje saçma kalacaktır.
juve