kamil şeker
New member
Şirket derneği Hafen Hamburg, Ulfert Cornelius'un müdürünü seçti. Fabian, en büyük Alman limanında birçok reform ve ayaklanma döneminde ofisi devralıyor.
Rainer Fabian, etkili kurumsal dernek Hafen Hamburg'un (UVHH) yeni başkanıdır. Dernek Çarşamba günü yaptığı açıklamada, UVHH Liman Konseyi'nin oybirliğiyle Salı günü onu seçtiğini söyledi. Fabian, Geleneksel Hamburg Limanı ve Lojistik Şirketi HD Cotterell GmbH & Co. KG'nin genel müdürü olarak tam zamanlı çalışıyor.
Fabian, ofisi sadece bir yıldan biraz fazla tutan Ulfert Cornelius'u yerine getirir. “Ulfert Cornelius'un güven ve işbirlikçi çalışmalarına devam edeceğim. Presidium'un uzun zamanlı bir üyesi olarak, derneğin son yıllarda ele aldığı konuları biliyorum, böylece sorunsuz bir geçiş garanti edilir. UVHH, Hamburg siyaseti için yapıcı bir muhatap olmaya devam edecek ”dedi. UVHH “Hamburg Limanı'nın güçlü sesi ve kalır”.
Aralık 2023'te Cornelius uzun süredir UVHH Başkanı ve Gunther Bonz'un halefi olmuştu. Ancak, Cornelius 1 Şubat'tan bu yana Berlin'de Bağımsız Tanker Derneği'nin (UTV) tam zamanlı genel müdürü olduğundan, yeni bir UVHH başkanı seçilmelidir.
Bonz, 2008 yılına kadar Hamburg Ekonomik Otoritesinde bir devlet konseyiydi ve daha sonra terminal operatörü Eurogate'in genel temsilcisi oldu. Ayrıca Brüksel merkezli Avrupa Hafen Şirket Derneği Feport'un başkanıdır. 2011'den 2023'e kadar UVHH'nin başında on iki yıldan fazla bir sürede Bonz, hem Hamburg Senatosu hem de çoğunlukla kentsel liman lojistik şirketi HHLA ve Liman Yönetimi HPA'sını ağır bir şekilde kutuplaştırdı ve eleştirdi. Buna karşılık, Cornelius kısa vadesinde çok dikkatli görünüyordu.
Yeni UVHH Başkanı için zorluklar harika. Almanya'nın en büyük limanı olan Hamburg Limanı'ndaki malların kullanımı, 2008/2009 yıllarında Dünya Finans Piyasası krizinden bu yana az çok durgunlaşıyor, geçiş miktarı yaklaşık olarak gece ortası yılı seviyesindedir. Hamburg'un 2 Mart vatandaşlarının seçiminden sonra bile karar vermeye devam etmesi beklenen kırmızı-yeşil Senatosu, konteyner zarfını ve ayrıca Hamburg'daki rejeneratif enerjilerin zarfını önemli ölçüde ilerletmek istiyor.
Konteyner işlemesindeki durgunluğun üstesinden gelmek için Senato, CDU, Sol Parti, AfD ve FDP'den güçlü bir direnişe karşı Cenevre merkezli dünyanın en büyük deniz grubu MSC'sini HHLA'ya stratejik bir ortak olarak getirdi. ve ayrıca liman işçileri ve Birlik Verdi'den. Şehir, HHLA payını yüzde 70'den yüzde 50,1'e düşürüyor, MSC, Borsada ücretsiz bir şamandıra satın alarak HHLA'da yüzde 49,9'a kadar satın alabilir.
Waltershofer Hafen'deki Eurogate terminalinin sözde Wester uzantısı ve Steinwerder'daki merkezi liman alanının genişlemesi, yıllardır ilerlemeyen stratejik olarak önemli projelerle ilgilidir. Öte yandan, yeni bir Köhlbrand geçişi inşa ederken hareket var: Önümüzdeki on yılın ikinci yarısına kadar, Köhlbrand üzerindeki yeni, daha yüksek bir köprünün bugünün, yaşlılığın yerini alması bekleniyor.
Yeni UVHH Başkanı Fabian için merkezi bir konu da Alman liman altyapısının federal hükümet tarafından ortak finansmanı olacak. Şimdiye kadar, federal hükümet tüm Alman limanları için yılda sadece 38 milyon avro destek ödedi. Liman ekonomisi – Alman Dikiş Şirketleri Merkezi Derneği (ZDS) dahil – bu destekte yılda en az 400 milyon avroya artış talep ediyor.
Olaf Preuss Pazar günü Hamburg ve Kuzey Almanya için Dünya ve Dünyanın iş muhabiridir. Denizcilik ekonomisi – limanlar, nakliye ve tersaneler – ana konularından biridir.
Rainer Fabian, etkili kurumsal dernek Hafen Hamburg'un (UVHH) yeni başkanıdır. Dernek Çarşamba günü yaptığı açıklamada, UVHH Liman Konseyi'nin oybirliğiyle Salı günü onu seçtiğini söyledi. Fabian, Geleneksel Hamburg Limanı ve Lojistik Şirketi HD Cotterell GmbH & Co. KG'nin genel müdürü olarak tam zamanlı çalışıyor.
Fabian, ofisi sadece bir yıldan biraz fazla tutan Ulfert Cornelius'u yerine getirir. “Ulfert Cornelius'un güven ve işbirlikçi çalışmalarına devam edeceğim. Presidium'un uzun zamanlı bir üyesi olarak, derneğin son yıllarda ele aldığı konuları biliyorum, böylece sorunsuz bir geçiş garanti edilir. UVHH, Hamburg siyaseti için yapıcı bir muhatap olmaya devam edecek ”dedi. UVHH “Hamburg Limanı'nın güçlü sesi ve kalır”.
Aralık 2023'te Cornelius uzun süredir UVHH Başkanı ve Gunther Bonz'un halefi olmuştu. Ancak, Cornelius 1 Şubat'tan bu yana Berlin'de Bağımsız Tanker Derneği'nin (UTV) tam zamanlı genel müdürü olduğundan, yeni bir UVHH başkanı seçilmelidir.
Bonz, 2008 yılına kadar Hamburg Ekonomik Otoritesinde bir devlet konseyiydi ve daha sonra terminal operatörü Eurogate'in genel temsilcisi oldu. Ayrıca Brüksel merkezli Avrupa Hafen Şirket Derneği Feport'un başkanıdır. 2011'den 2023'e kadar UVHH'nin başında on iki yıldan fazla bir sürede Bonz, hem Hamburg Senatosu hem de çoğunlukla kentsel liman lojistik şirketi HHLA ve Liman Yönetimi HPA'sını ağır bir şekilde kutuplaştırdı ve eleştirdi. Buna karşılık, Cornelius kısa vadesinde çok dikkatli görünüyordu.
Yeni UVHH Başkanı için zorluklar harika. Almanya'nın en büyük limanı olan Hamburg Limanı'ndaki malların kullanımı, 2008/2009 yıllarında Dünya Finans Piyasası krizinden bu yana az çok durgunlaşıyor, geçiş miktarı yaklaşık olarak gece ortası yılı seviyesindedir. Hamburg'un 2 Mart vatandaşlarının seçiminden sonra bile karar vermeye devam etmesi beklenen kırmızı-yeşil Senatosu, konteyner zarfını ve ayrıca Hamburg'daki rejeneratif enerjilerin zarfını önemli ölçüde ilerletmek istiyor.
Konteyner işlemesindeki durgunluğun üstesinden gelmek için Senato, CDU, Sol Parti, AfD ve FDP'den güçlü bir direnişe karşı Cenevre merkezli dünyanın en büyük deniz grubu MSC'sini HHLA'ya stratejik bir ortak olarak getirdi. ve ayrıca liman işçileri ve Birlik Verdi'den. Şehir, HHLA payını yüzde 70'den yüzde 50,1'e düşürüyor, MSC, Borsada ücretsiz bir şamandıra satın alarak HHLA'da yüzde 49,9'a kadar satın alabilir.
Waltershofer Hafen'deki Eurogate terminalinin sözde Wester uzantısı ve Steinwerder'daki merkezi liman alanının genişlemesi, yıllardır ilerlemeyen stratejik olarak önemli projelerle ilgilidir. Öte yandan, yeni bir Köhlbrand geçişi inşa ederken hareket var: Önümüzdeki on yılın ikinci yarısına kadar, Köhlbrand üzerindeki yeni, daha yüksek bir köprünün bugünün, yaşlılığın yerini alması bekleniyor.
Yeni UVHH Başkanı Fabian için merkezi bir konu da Alman liman altyapısının federal hükümet tarafından ortak finansmanı olacak. Şimdiye kadar, federal hükümet tüm Alman limanları için yılda sadece 38 milyon avro destek ödedi. Liman ekonomisi – Alman Dikiş Şirketleri Merkezi Derneği (ZDS) dahil – bu destekte yılda en az 400 milyon avroya artış talep ediyor.
Olaf Preuss Pazar günü Hamburg ve Kuzey Almanya için Dünya ve Dünyanın iş muhabiridir. Denizcilik ekonomisi – limanlar, nakliye ve tersaneler – ana konularından biridir.